Céges és szervezeti látogatások

ceges-es-szervezeti-latogatasok-vezetokepzo-akademia-mcc-large.jpg

piaci környezet
mentor
vállalati projektek
projektmenedzsment
komplex tanácsadói riport
prezentáció

Az MCC Vezetőképző Akadémia kiemelt figyelmet fordít arra, hogy hallgatóink ne csak tantermi körülmények között, de igazi piaci környezetben is kipróbálhassák magukat. A céges programok során a szervezet vagy vállalat lehetőséget biztosít arra, hogy a Vezetőképző Akadémia hallgatói egyhetes látogatás kíséretében megismerhessék a céget, működési környezetét, módszereit.

A látogatás során a Vezetőképző Akadémia hallgatóinak kisebb csoportja egy héten át tanulmányozza a szervezet működését. A fogadó partner egy mentort jelöl ki a hallgatók mellé, aki információt biztosít a beszámolóik elkészítéséhez. A látogatást követően a hallgatók a szervezet működését támogató, fejlesztő, esetleges problémák megoldására irányuló tanácsadói jelentést készítenek, melyet annak belső véglegesítését követően a szervezet vezetői, döntéshozói felé prezentálnak, és a készült dokumentációt átadják. A munkában elismert, tapasztalt tanácsadó mentorok segítik a hallgatókat annak érdekében, hogy fejlődjenek, illetve a fogadó szervezetek felé valóban magas minőségű, színvonalas munkát legyenek képesek átadni.

A képzés során a hallgatók legalább egy alkalommal hosszabb időtávú, mélyebb vállalati projektben is részt vesznek, melynek során megtanulják és elmélyítik a projektmenedzsment készségeket és eszköztárat. A több hetes üzleti projekt feladat végén, melynek fókuszát mindig a vállalat határozza meg, komplex tanácsadói riport, összegzés készül, melyet a résztvevők a partnerszervezet felé prezentálnak.

Törekszünk arra, hogy a hallgatóink a látogatások során a magyar piac minél nagyobb szegmensét megismerjék. A hallgatóink megfordultak már számtalan kis-, közép- és nagyvállalatnál, mind a köz-, mind a versenyszférában. Bepillanthattak az olyan nehezen megközelíthető iparágba is, mint a gyógyszeripar, a borászat, vagy a befektetési alapkezelés. Lehetőséget kaptak, hogy történelmileg is jelentős vállalatok működését megismerhessék, vagy találkozhassanak a leginnovatívabb piaci szereplőkkel. 

Partnereink sokrétű és széles feladat palettát kínálnak. Hallgatóink részt vettek termékportfólió kialakításában az egészségügyben, nagy múltú magyar cégek belső kommunikációjának és employer brandingjének újragondolásában. Marketing irányvonalakat dolgoztak ki magyar hátterű multiknak, folyamatot fejlesztettek állami szférában és szervezeti változások hatásainak visszamérésében segítettek az energiaügyben. Mindegy, mi a feladat, a multidiszciplináris csapat összeállítása miatt annak jellegétől függetlenül képesek egyedi nézőpontok bemutatására, legyen a téma kommunikációs, marketing, pénzügyi vagy akár humán jellegű.

 

Következő

Lectures